الاثنين، 2 مارس 2009

عمتي


أهديكِ عمري..لو كان في العمر بقية....لتبقي...
===
اللهم شافي مرضانا و مرضى المسلمين
===
أسأل الله لكِ الشفاء...
أسأل الله لكِ العفو و العافية..
أسأل الله لكِ الصبر على البلوى....
أسأل الله ليجزيكِ خير الجزاء....
أسأله الرحمة....
أسأله الرحمة...
أسأله الرحمة....
اللهم لا أسألك رد القضاء....و لكني أسألك اللطف فيه...
===
لا تنسوها من دعوه صالحة

6 نثروا جنونهم:

أميرة يقول...

لا حول ولا قوة الا بالله

انا كنت قاعدة طبيعي مهمومة وشايلة من الهم جبال وانا مش عارفة هو فيه ايه دلوقتي ولا غايب ليه

يارب انت الشافي

اشف كل مريض و اجب دعوة كل داع ياااااارب ملناش غيرك يارب

ربنا يشفيها و يشفي كل مريض يارب يارب

Gannah يقول...

اسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يشفيها
اللهم اشفيها واشف كل مريض
ادعيلها يا راشد
وابقى طمنا عليها
تحياتى

jonoon 3aqel يقول...

أخواتي..

أليس...جنة...

شكرا لكم و لدعاءكم...جزاكم الله خير...

ان شاء الله لن انساها بالدعاء لها بالشفاء..و لن انسى الدعاء لكم...

دمتم بخير..و سعادة و رضى

تحياتي
راشد

Unknown يقول...

اللهم اشف مرضانا
ومرضى المسلمين أجمعين
اسأل الله العظيم
رب العرش العظيم
أن يشفيها شفاءاً
لا يغادر سقماً
بأذن الله تعالى.
**لا تتركنا نهباً
للافكار من فضلك
طمئنا عليها
بالله عليك.

مجاهد يقول...

السلام عليك
وحشنى جدا
انا النت عندى بقاله فتره قاطع حتى بكتبلك من محل فى الشارع
-----------------------
اللهم يا ارحم الراحمين
اشفى كل مريض
وعافيه
وحيطه برحمتك الواسعه
أمين

jonoon 3aqel يقول...

norahaty

الله كريم...
أنا اللي عايز أطمن و مش عارف...كل اللي قالوا لي بالتيلفون انها بالمستشفى و الله كريم...و أنا بجرجر الكلام منهم..

الله يشفيها و يقومها بالسلامه...
شكرا لدعاءك...جزاك الله خير...
=====
مجاهد..

وانت واحشنا اكثر...
شكرا لدعاءك..
جزاك المولى خير الجزاء..